wtorek, 5 sierpnia 2014

Before and After, czyli to co tygryski lubią najbardziej. A po pracy, to najlepszy na ból kręgosłupa okład z kota.



BO jak się nie ma, to trzeba kombinować, aby było.
Więc jak się nie ma nadmiaru gotówki a chce się zrobić super prezent na 3 urodziny, należy pogłówkować i dokończyć trzy-letniego dzieła.
Proste ;-)

Trzy lata temu, na piętrze, postanowiliśmy wyburzyć ścianę pomiędzy dwoma małymi pokojami i stworzyć jeden duży, który już od samego początku był naznaczony Dziedzicowi.
Wywalenie ściany i ocieplenie sufitu- to praca pierwszo-roczna.

W drugim roku, Szanowny przybił płyty, zaszpachlował dziury, zagruntował całość i położył panele podłogowe. Tak powstał tymczasowy pokój gościnny.

W trzecim roku wkroczył pomyślunek, że to najwyższy czas aby Dziedzic posiadł na własność  SWÓJ POKÓJ.
Pokój miał być inny. Chciałam aby były podwieszane mostki, Szanowny chciał łózko piętrowe z drabiną, ja wieże i zamki, ale trzeba było pokombinować z funduszem jakim się dysponuje, a nie bujać w obłokach.

W ten sposób z Polski przyjechały mebelki kupione na "gratce" za 400 zł. Szafa, krzesło i dywan to prezenty od Śp. Dziadka. Farba biała plus użyczone od rodziców chrzestnych barwniki.
Mapa z allegro i naklejki od Cieńkiej (link do jej sklepu na bocznym pasku) dla upiększenia.
Kolory i dekoracje neutralne, tak aby się nie znudziły za miesiąc.
Kilka dni ciężkiej pracy, pomoc rodziny (dziękuje jeszcze raz ;-)) i ...... TEN UŚMIECH - jako uwieńczenie udanego dzieła.

A Wam jak się podoba?


Początek- pokój przed wyburzeniem ścian-po lewej przy umywalce juz była ściana.

Demolka


Etap III



Dopieszczanie.























I najważniejszy moment-  zapłata za pracę.
Radość i szczęście Dziedzica, i czego trzeba więcej ;-)))










WSZYSTKIEGO NAJPIĘKNIEJSZEGO SYNKU NA 3 URODZINKI.


...... a ja se zrobię okład z kota, na bolące kości ;-)))




ślę buziole w nochy
Wasza haniania

28 komentarzy:

  1. Sto lat!!!
    Ale dorosły pokój! Aj będzie dobrze Królewiczowi, tylko czy wyprowadzi się od Mamusi przed 30-tką? ;-)))))
    W świecie trojaczych Mam taki pomysł: po 18-tych urodzinach zamiana domu na kawalerkę, żeby się szybciej pociechy usamodzielniły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękować w imieniu. No taki dorosły wyszedł, ale zawalam go zabawkami. najważniejsze że Dziedzicowi się podoba ;-)
    ps-na razie nawet z wyrka mojego nie chce sie wyprowadzić ;-) hihhii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie ma Twój synek. A radość Malucha nieoceniona. Zazdroszczę. Sama mogłabym mieszkać w takim pokoju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba, bardzo podoba , jest extra :-)
    A ten okład z kota jest bardzo dobry, leczy wszystko :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okład z kota najlepszy na humorki i bóle ;-)))

      Usuń
  5. Fiu, fiu... uśmiech na pysiaku Dzidziola wcale nie dziwi. Widać, że zachwycony. Jak udało Wam się utrzymać te przygotowania w tajemnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tajemnice utrzymywały 2 wbite w drzwi i ościeżnice gwoździe plus sznurek. ale było ciężko, oj ciężko

      Usuń
  6. no faktycznie bardzo powaznie wyglada , zwlaszcza to biurko z krzeslem , nic tylko studiowac :) ale widac , ze radoche mial niezla , taaaki duzy pokoj i caaaaly dla niego ! Tak sobie pomyslam , ze na te lozko z drabina to jeszcze nie za pozno , bo ja taka "drabine" mam do zbycia (wlasciwie "do pozbycia sie") , moje panny juz sa od dawna za duze na taka drabine a dla dzidziola byla by w sam raz , tylko lozko trzeby bylo podwyzszyc , drabinka-platforma wyglada tak:http://www.abitare-kids.com/detail/20109035-classic-line-by-flexa-plate-forme-et-pietement-naturel-pour-lit-mi-hauteur-0.html . Najlepsze zyczenia dla solenizanta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem, że poważnie- ale urządziłam tm czym dysponowałam. radochę ma dzidziol z krecenia sie na fotelu. za drabine dziękujemy, bo my nie mamy tam łóżka- to sa 3 materace- taka prowizorka. buziola i dziekuje za zyczenia

      Usuń
  7. Piękny pokój i doceniony przez synka. :) Nie ma to jak dobry pomysł i pracowite ręce. efekt końcowy super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten pokój. Wspaniale go urządziliście, imponująca zmiana z przed i po. Myślę, że jak podrośnie będzie miał rewelacyjne warunki do nauki, a tymczasem sporo placu do zabawy. Gratulacje! Radość Dziedzica - bezcenna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrom pracy , tak więc okład z kota jak najbardziej się należy ... he he , taki okład też by mi się przydał , muszę mojego Bazyla przyuczyć . Moc urodzinowych uścisków dla synka !
    Buziaki ślę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za zyczenia. Okład z Bazyla oj zdziałałby cuda.

      Usuń
  10. Oj, pracy ogrom! Ale efekt wspaniały i pewnie radość nie tylko Dziedzica. ;)
    A okład z kota - rewelacyjny. ;))
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogrom- na szczęście w nieszczęściu rozlożony w czasie. dziekujemy

      Usuń
  11. Wow! jestem pod wrazeniem! musieliscie wlozyc w to cale serce bo wyglada naprawde: wow!
    Ja mam pytanko o mapke nad biurkiem, gdzie mozna takie znalezc? bo jest rewelacyjne !!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKOWAĆ DZIĘKOWAĆ

      mapa nad biurkiem to jest blacha oklejona naklejką- a projekt jest od cienkiej- tu zapraszam do jej sklepu http://www.nietylkona.pl/ POLECAM

      Usuń
  12. Pokój zachwycający! Męsko-delikatny i ten energetyczny pomarańczowy kolor ... super .... oby sie dobrze mieszkało!
    i tu mnie lekko ukułaś ... bo pokój mojej Marcysi ciągle jest nim tylko z nazwy :-( no muszę przynajmniej coś zaprojektować , bo we wrześniu do przedszkola
    Okład z kota cudna rzecz, ja juz ledwo siedzę, nie mówiąc o schylaniu tak mnie bolą plecy po urlopie :-) ale nasz kot się buja po wsi, a mąż smaruje mnie maścią z zielarskiego :-)
    Uściski cieplutkie! Dobrą robotę z Szanownym zrobiliście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEN KOLOR POMARAŃCZOW, to jest kolor moich facetów.
      przyjdzie czas na pokój marcysi, jak pocezka będzie miałą większa radoche- ty zresztą też ;-))))

      Usuń
  13. No muszę przyznać, że królestwo dziedzica wygląda rewelacyjnie!!! Nie dziwię się takiego uśmiechu na buźce Synusia. Buziolam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Raszka i wielu przepięknych zabaw w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje takiego pięknego prezentu na trzecie urodzinki :)
    Widać, że się Dziedzic ucieszył i wcale mu się nie dziwię, efekt jest świetny!
    Fajne żywe kolory, mebelki, wykończenia.
    Miłego mieszkania :)
    A Ty uważaj na plecki, moje ostatnio pobolewają, ale kicia nie chce mi tam na nich wysiedzieć...
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Daaaawno do Ciebie nie zaglądałam,przyznaję się bez bicia, i teraz za karę siedziałam kilka godzin,aby nadrobić zaległości.Za dużo musiałabym tu pisać ,więc w skrócie. Masz przepiękny ogród! Jest niesamowity .Zazdroszczę ogromnie,bo nasz maleńki ogródek jest dopiero w zalążkach.Daleko mi do tej idylli twojej. Pokój synka wyszedł ci bardzo fajnie. Niezagracony, urządzony ze smakiem. Oto dowód na to,że za małe pieniądze można zdziałać cuda,jeśli ma się głowę pełną pomysłów. Mina Dziedzica mówi sama za siebie. Kochana,obiecuję sobie ,że będę zaglądać częściej.Zaniedbałam blogowy świat. Trzeba to naprawić. Zapraszam Cię również w moje skromne progi. Buziaki wielkie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ułaaaa - cudownie Hanuś
    A Dzidziolowi samych łagodnych zakrętów i pieknych szlaków życia ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. I uśmiech najpiękniejszy... Fajny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails